祝福

我相信,我們的身邊有著許許多多的祝福,可能以各種形式存在。

利用blog這種平台,盡我所能,呈現這些祝福。

感謝這些給我祝福的親友們!

也願這些祝福能分享出去!

(有新東西就貼)

2014-11-12 

好友Kelsey捎來的祝福。對於我的體重控制表達支持(成大營養課 (2014-10-07~11-04))。

原文:
感谢主!(: 真的为你感到开心! 
『以弗所书3章14-21节』  
因此。我在父面前屈膝,(天上地上的各〔或作全〕家,都是从他得名)求他按着他丰盛的荣耀,借着他的灵,叫你们心里的力量刚强起来,使基督因你们的信,住在你们心里,叫你们的爱心,有根有基,能以和众圣徒一同明白基督的爱,是何等长阔高深, 并知道这爱是过于人所能测度的,便叫神一切所充满的,充满了你们。神能照着运行在我们心里的大力充充足足的成就一切,超过我们所求所想的。但愿他在教会中,并在基督耶稣里,得着荣耀,直到世世代代,永永远远。阿们。

這段話很好,我念了幾次,也去查了英文版的。我喜歡那個標題Prayer for Spiritual Strength。又念了幾次英文版。我可以感受到其中的力量!

Ephesians 3:14-21 English Standard Version (ESV) 
Prayer for Spiritual Strength 
14 For this reason I bow my knees before the Father, 15 from whom every family in heaven and on earth is named, 16 that according to the riches of his glory he may grant you to be strengthened with power through his Spirit in your inner being, 17 so that Christ may dwell in your hearts through faith—that you, being rooted and grounded in love, 18 may have strength to comprehend with all the saints what is the breadth and length and height and depth, 19 and to know the love of Christ that surpasses knowledge, that you may be filled with all the fullness of God. 
20 Now to him who is able to do far more abundantly than all that we ask or think, according to the power at work within us, 21 to him be glory in the church and in Christ Jesus throughout all generations, forever and ever. Amen.

Related link:
Bible Gateway: Ephesians 3:14-21 English Standard Version (ESV)

留言

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

什麼是電池的CCA(Cold Cranking Amperes)? 如何量測CCA?

感恩接力棒 活動

[數據處理] Excel 日期時間 換算成 秒